Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vybrané trendy v retailu ČR
Kolmačková, Zuzana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Diplomová práce se zabývá šesti významnými trendy, které mají značný vliv na potravinářské řetězce působící na českém trhu. Jedná se o (1) trend ve struktuře prodejních formátů, (2) trend investic do remodelingu prodejen, (3) trend v nabídce potravin vyznačující se podporou českých regionálních produktů, (4) trend v začleňováním skupiny speciálních potravin, (5) trend využívání moderní technologie při nakupování a (5) integrace e-shopů a kamenných prodejen. Práce zkoumá trendy v souvislosti se spotřebním chováním prostřednictvím dotazníkového šetření. Praktickým přínosem diplomové práce je doplnění stávajících výzkumů o dodatečné poznatky a případné doporučení, na kterou trendovou oblast by se měly maloobchodní řetězce více orientovat.
Analýza a návrh marketingové komunikace Košík.cz
Krupka, Radim ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Ryšánek, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace. V teoretické části jsou nejprve nastíněna východiska práce, definovány základní pojmy z oblasti marketingu a marketingové nástroje se zaměřením na marketingovou komunikaci a oblast e-commerce. V praktické části jsou veškeré analýzy obsažené v části teoretické aplikovány na online obchod s potravinami Košík.cz. Nejprve byla provedena situační analýza, analýza marketingového mixu a SWOT analýza, podrobně je analyzována současná marketingová komunikace a na základě zjištění z jednotlivých analýz a dotazníkového šetření je zpracován návrh marketingové komunikace dle frameworku STDC, představeného v části teoretické.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.